سلام و التماس دعا...

سلام

بیشتر از یک سال گذشت اما خاطراتش هنوز تازه هست ولی دل های ما کهنه شده...

نمیدونم چه بنویسم، از کجا...

فقط میدونم آنقدر دلم سیاه شده که دیگر دستم به نوشتن از آن روزها نمی آید. اما امروز تصاویری از تلویزیون دیدم که مرا به نوشتن وادار کرد

راسیتش حسودیم کرد که واسه شهر ما شهید گمنام نیووردن ولی بعضی همسفرا فردا میرن مهمونی...

راستی بچه ها از همتون ممنونم که همیشه سر میزنید و با مطالب دلنشین و زیباتون فائزون 8 رو صفا میدید؛ از دیگر دوستان هم که مثل من گاه وقتی سر میزنن و مطلبی نمیذارن و نظر هم نمیدن ممنونم ولی کمی بیشتر تامل کنید.

بچه ها ولی همیشه بیاد فائزون 8 هستم. هر وقت میرم شاه چراغ بیاد همتون هستم، اونروز مشهد دعاتون کردم، راستی تا حالا به زیارت چندتا شهید گمنام هم رفتم از شهرهای مختلف که انشاالله در اولین فرصت عکساشو میذارم.

بچه ها اگه رفتید زیارت شهدای گمنام سلام من رو هم بهشون برسونید و بگید دستمو بگیرند که خیلی یهشون نیاز دارم



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

7 ?!
ساعت14:05---31 فروردين 1392
کدوم روز؟؟؟؟؟؟؟؟

شرمنده شهدا
ساعت15:42---29 فروردين 1392
سلام همیشه این شما بودید که خوش امد گوی به ما میگفتید حلا این من ام که بعد مدتها که امدید خوش امد میگم -بدون شک شهدا زنده اندوبه گفته خود شما این وب هدیه شهداست وتو جمع قشنگ ما حضور دارن سلام شما رو میشنوند وانشالله دعاگوی همه ما باشند

دوست
ساعت19:06---27 فروردين 1392
سلام خدمت همسفر دیرینم.
هروقت دلت گرفت ی سلام به آقابده وباحالت حزن باشهدأ درد دل کن.گر قطره ای اشک سرازیر شد ماروهم یاد کن.یاحق..........


پلاک
ساعت12:20---26 فروردين 1392
سلام دوست عزیز . اصل دل که از شما باصفاتر از دل ما بود ........
التماس دعا
یا علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 24 فروردين 1392برچسب:, توسط عاشق کربلا